W jaki sposób mogę zalogować się do Panelu Klienta?.
Panel Klienta zawiera wiele cennych informacji na temat Twoich usług. Możesz pobierać i regulować faktury. Aby skorzystać z opisywanych funkcji zaloguj się poprzez przycisk eBOK na naszej stronie www używając:
W razie jakichkolwiek problemów skontaktuj się z naszym lokalnym Biurem Obsługi Klienta bądź z Call Center.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Czy możliwe jest jednoczesne otrzymywanie faktur w formie papierowej i elektronicznej?
Nie, faktura wystawiana jest raz i może występować tylko w jednej formie.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Nie dostałem/am faktury. Gdzie znajdę fakturę oraz numer konta do płatności.
Dokumenty księgowe (faktura) wysyłane są w większości wypadków drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w umowie. Ich obraz znajduje się również w Panelu Klienta (eBOK). W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub zadzwoń 146 505 100.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Jaki jest termin płatności rachunku?
Wszystkie rachunki należy opłacić najpóźniej do 20 każdego dnia miesiąca, w którym została wystawiona faktura.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Jak zamówić usługi oferowane przez Zicom Next Sp. z o.o.?
W celu zamówienia usług świadczonych przez Zicom Next Sp. z o.o. należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo (formularz) z pracownikiem naszej firmy.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Czy do łącza internetowego otrzymam router bezprzewodowy?
Tak, najczęściej Klient w czasie montażu otrzymuje Huawei 8245H lub 8245, model Huawei 8010 nie posiada wbudowanej opcji wi-fi.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Czy po zawarciu umowy zainstalowany terminal przechodzi na własność klienta?
Nie. Terminal (ruter) zawsze pozostaje własnością operatora. Po zakończeniu umowy należy go zdać w komplecie.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Gdzie mogę sprawdzić parametry łącza?
W celu sprawdzenia przepustowości łącza Zicom należy skorzystać z z systemu pomiarowego PRO Speed Test, dostępnego na stronie https://pro.speedtest.pl/. Jest to certyfikowane przez Prezesa UKE narzędzie do monitorowania jakości usługi dostępu do Internetu w rozumieniu art. 4 ust. 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2015/2120 ustanawiające środki dotyczące dostępu do otwartego Internetu oraz zmieniające dyrektywę 2002/22/WE w sprawie usługi powszechnej i związanych z sieciami i usługami łączności elektronicznej praw użytkowników, a także rozporządzenie (UE) nr 531/2012 w sprawie roamingu w publicznych sieciach łączności ruchomej wewnątrz Unii.
Z wykorzystaniem tego narzędzia możecie Państwo weryfikować gwarantowaną przez nas w Regulaminie świadczenie usług jakość usługi dostępu do Internetu.. UWAGA. Wynik testu zależy od wielu czynników, w tym: od ilości aplikacji uruchomionych w czasie testu na Twoim komputerze (np. komunikatory, programy wymiany plików P2P, radia internetowe itp.), pory dnia wykonywania testu. Dlatego prędkość jaką masz do dyspozycji, może różnić się od uzyskanego wyniku pomiaru. Aby wynik pomiaru prędkości łącza internetowego był jak najbardziej miarodajny: nie korzystaj podczas testu z pośrednictwa urządzeń typu Wi-Fi, upewnij się że w czasie testu nie są pobierane równocześnie żadne dane przez Twój komputer, oraz nie są podłączone inne urządzenia, które mogą pobierać dane z sieci, masz zainstalowany najnowszy plugin flashplayer, sprawdź czy Twój komputer nie jest zawirusowany.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Czy Internet w firmie Zicom posiada limit pobierania danych?
Korzystając z usługi Zicom Klient może pobierać dane bez żadnych ograniczeń.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Czy mogę przenieść swój numer stacjonarny do sieci Zicom?
Tak. W tym celu prosimy o kontakt z lokalnym BOK.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Czy rozmowy wewnątrz sieci Zicom są płatne?
Wszyscy nasi Klienci niezależnie od taryfy jaką posiadają mają dostęp do bezpłatnych połączeń w ramach sieci wewnętrznej.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Jakiego aparatu telefonicznego potrzebuję?
Do telefonowania potrzebny jest zwykły telefon stacjonarny. Taki telefon jest podłączany do naszego urządzenia i za jego pośrednictwem do światowej sieci teleinformatycznej.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Na jakie połączenia mogą być wykorzystane darmowe minuty w abonamencie?
Darmowe minuty w abonamencie mogą być wykorzystane na połączenia lokalne i zamiejscowe zarówno na komórkę jak i telefon stacjonarny.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Jaka jest aktualna lista programowa?
Aktualna lista programowa z podziałami na pakiety:
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Jak ustawić własną listę kanałową w telewizji cyfrowej?
Dla dekodera ADB-2840C, szczegółowa instrukcja tworzenia listy ulubionych kanałów została opisana na stronie 38 instrukcji, która powinna wchodzić w skład zestawu jaki został wydany w momencie zakupu usługi.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Czy opłacając abonament w Zicom, należy również uiszczać opłatę za abonament radiowo-telewizyjny
Tak, opłata za abonament w Zicom nie obejmuje opłaty za abonament radiowo-telewizyjny.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Na dekoderze pojawił się błąd (600, 700, 800, E0, E8, E12) co on oznacza?
Błędy "rozruchowe" wynikające z błędnej konfiguracji sieci:
Błędy występujące podczas pracy dekodera.
Potrzebujesz pomocy lub masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
Poprawa zasięgu i szybkości działania sieci bezprzewodowej
Problem z wi-fi w Windows 10
Instrukcja router Halny HL