Stanowisko: Specjalista ds. ewidencji
Twój zakres obowiązków
- wprowadzanie danych do systemów paszportyzacyjnych na podstawie otrzymanej dokumentacji powykonawczej oraz pomiarowej,
- pomoc przy prowadzeniu ewidencji sprzętu i infrastruktury telekomunikacyjnej operatora telekomunikacyjnego w systemie paszportyzacji sieci,
- współpraca z zespołem projektowym w zakresie stosowania narzędzi GIS,
- współpraca z organami administracji publicznej (wnioski, uzgodnienia),
- bieżące raportowanie zaawansowania prac
Nasze wymagania
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- dobra organizacja własna, dyspozycyjność, skrupulatność,
- umiejętność pracy w zespole
Mile widziane
- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki techniczne,
- znajomość środowiska CAD, QGIS,
- umiejętność czytania map geodezyjnych,
- znajomość technologii FTTH,
- znajomość przepisów i norm branży telekomunikacyjnej oraz prawa budowlanego
CV prosimy składać na maila : rekrutacja@zicom.pl