Serwis techniczny

Serwis techniczny

tel. stacj. +48 146 505 100

 

 

Lokalny Serwis techniczny


Jeżeli przytrafi Ci się awaria to daj nam znać – naszym zadaniem jest uruchomienie lokalnej ekipy serwisowej i dopilnowanie aby usterka została szybko i skutecznie usunięta.

Nasz system motywacyjny ustawia nas zawsze po stronie Klienta i Zicom aby podnosić jakość usług ustawił nas w roli „pełnomocnika” Klienta który ma dbać i działać w interesie Klientów w stosunku do służb technicznych wewnętrznych oraz zewnętrznych Partnerów technicznych które mają zapewnić bezawaryjność i najwyższą jakość naszych usług.

 

 

Centralny Serwis Zicom


Codziennie nasi koordynatorzy techniczni monitorują sieć teletechniczną aby jak najszybciej reagować na ew. usterki.
Działamy wg. 3 stopniowego procesu:

  1. pozyskanie informacji o uszkodzeniu, natychmiastowa weryfikacja zdalna skali uszkodzenia,
  2. natychmiastowe zdalne działania naprawcze (urządzenia transmisji i sterowania siecią, także terminal klienta),
  3. uruchomienie lokalnych służb serwisowych (wizyta u Klienta)
 
 

Naprawiamy i doradzamy:


Poniedziałek – Piątek: 8-18
Sobota: nieczynne
Niedziela: nieczynne

 

Serwis Zicom Next

Zicom Next – CC Tarnów
ul. Przemysłowa 6

 

Telecentrum – Obsługa uszkodzeń:

Jarosław  Knurek

Jarosław Knurek (kierownik)

146 505 100

jknurek@zicom.pl

 

Kamil Sztorc

146 505 100

ksztorc@zicom.pl

 

 

 

Serwis – obsługa techniczna uszkodzeń

Łukasz Marzec

Łukasz Marzec

146 505 100

lmarzec@zicom.pl

Wojtek Nosal

Wojtek Nosal

146 505 100

wnosal@zicom.pl

 

Rafał Kozłowski

146 505 100

rkozlowski@zicom.pl

 

 

Jarosław Sobolewski

146 505 100

jsobolewski@zicom.pl

 

Wyświetl większą mapę »

Newsletter
Zapisz się na newsletter ZICOM.